And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
51 notas
  1. electricshake-blog reblogou este post de the--antagonist
  2. kredowina reblogou este post de kurosuisen
  3. grotesque-happy-endless reblogou este post de crazy-headbanger
  4. starsloveneptune reblogou este post de ri-yuu
  5. shinshoku reblogou este post de pinkkillerincage-blog
  6. agitatedscreams reblogou este post de ri-yuu
  7. ri-yuu reblogou este post de kaijin0
  8. kaijin0 reblogou este post de pinkkillerincage-blog
  9. the--antagonist reblogou este post de hyoggie
  10. chronosttasis reblogou este post de trapsoullx-blog
  11. lavdanvm reblogou este post de dokumoru
  12. lunxae reblogou este post de dokumoru
s.