And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
48 notas
  1. gensou-naoki reblogou este post de jui-anon
  2. kredowina reblogou este post de reidesu
  3. d-r-i-p-p-i-n-g-i-n-s-a-n-i-t-y reblogou este post de jrock-lover
  4. yuki-no-ashiato reblogou este post de jrock-lover
  5. aoi-ame reblogou este post de jui-anon
  6. w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w reblogou este post de jui-anon
  7. whenvivaldisings reblogou este post de jui-anon
  8. mikodesu reblogou este post de reidesu
  9. reidesu reblogou este post de buriedwithlight
  10. buriedwithlight reblogou este post de jui-anon
  11. tomorrowneverdiess reblogou este post de toumeinakago
  12. shiimiii reblogou este post de jui-anon
  13. toumeinakago reblogou este post de jui-anon
  14. pokemipha reblogou este post de jui-anon
  15. nocturna85 reblogou este post de jui-anon
  16. corneille-moisie reblogou este post de silver-butterfly
  17. silver-butterfly reblogou este post de jui-anon
  18. cheonsajello reblogou este post de jui-anon
  19. prochora reblogou este post de oshhun
  20. oshhun reblogou este post de jui-anon
  21. jun-niji reblogou este post de jui-anon
  22. xxprotoplasmxx reblogou este post de jui-anon
  23. jui-anon postou isso
s.