And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
73 notas
  1. buriedwithlight reblogou este post de kyoboros
  2. bloom-1ng reblogou este post de b-d-m-blog
  3. blvckwing-blog reblogou este post de b-d-m-blog
  4. japanese-modernist reblogou este post de b-d-m-blog
  5. b-d-m-blog reblogou este post de claucarocusatiescala
  6. claucarocusatiescala reblogou este post de kyoboros
  7. kyoboros reblogou este post de b-d-m-blog
  8. ttoujis reblogou este post de b-d-m-blog
  9. noirshiroi reblogou este post de b-d-m-blog
  10. higan-bana reblogou este post de b-d-m-blog
  11. towardthehurricane reblogou este post de radicalxhysteria-blog-blog
  12. kredowina reblogou este post de crazy-headbanger
  13. a-fine-young-homo reblogou este post de verwelktesgedicht
  14. visualpasta-blog reblogou este post de verwelktesgedicht
  15. verwelktesgedicht reblogou este post de zambie-chia-blog
  16. zambie-chia-blog reblogou este post de b-d-m-blog
  17. minoritycomplex reblogou este post de b-d-m-blog
  18. radicalxhysteria-blog-blog reblogou este post de b-d-m-blog
  19. lydel-chan reblogou este post de b-d-m-blog
  20. shinya-ren reblogou este post de b-d-m-blog
s.