And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
42.428 notas
  1. sosouless reblogou este post de sonofthemusic
  2. i-love-rock--n--roll reblogou este post de jettisbrody
  3. universe-in-my-heart reblogou este post de inhale-exhale-fuck
  4. inhale-exhale-fuck reblogou este post de que-pena-tu-vidaa
  5. voce-morti reblogou este post de homageforsatan2
  6. v3lmy reblogou este post de homageforsatan2
  7. melalkolik reblogou este post de homageforsatan2
  8. homageforsatan2 reblogou este post de homageforsatan2
  9. marslbirunicorn reblogou este post de ikitabakmanti
  10. rockolmadanolmaz reblogou este post de themetalheadalien
  11. themetalheadalien reblogou este post de homageforsatan2
  12. donudusukkedi reblogou este post de ikitabakmanti
  13. ikitabakmanti reblogou este post de homageforsatan2
  14. secret-me-is-scary-me-blog reblogou este post de getcha-pull
  15. hair-like-tree-roots reblogou este post de drewsendk
  16. f-ckingsh-titschrissy-blog postou isso
s.