And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
23 notas
  1. devil-angel-epicurean reblogou este post de pollito-al-jugo
  2. ellevalliere reblogou este post de unforgive-you
  3. unforgive-you reblogou este post de despair-ation
  4. buriedwithlight reblogou este post de reidesu
  5. brazzette reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  6. pollito-al-jugo reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  7. despair-ation reblogou este post de mikodesu
  8. reidesu reblogou este post de mikodesu
  9. mikodesu reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  10. xxxxxneve-noirxxxxx reblogou este post de maddparty
  11. maddparty reblogou este post de devil-jack-2
  12. devil-jack-2 postou isso
s.