And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
249 notas
  1. y-ozora reblogou este post de fuckyeahkyo
  2. sahalaita reblogou este post de inkonhisbody
  3. blush-in9 reblogou este post de inkonhisbody
  4. seijouh reblogou este post de ohmydirengrey
  5. mademoisellefarah-blog reblogou este post de inkonhisbody
  6. grey-lotus reblogou este post de direntology
  7. beauty-andstupid reblogou este post de direntology
  8. sirfurrymcmittens reblogou este post de direntology
  9. direntology reblogou este post de subetewoyamini
  10. subetewoyamini reblogou este post de inkonhisbody
  11. kaijin0 reblogou este post de ohmydirengrey
  12. sadistic-system reblogou este post de jinyxng
  13. jinyxng reblogou este post de brodielees
  14. w1018 reblogou este post de ohmydirengrey
  15. picorinpin reblogou este post de brodielees
  16. change-your-future-blog reblogou este post de ohmydirengrey
  17. atruthwehold reblogou este post de ohmydirengrey
  18. bakas4life reblogou este post de buriedwithlight
  19. teaandmint reblogou este post de brodielees
  20. azulcasimorado6 reblogou este post de ohmydirengrey
  21. brodielees reblogou este post de saintloony
s.